2015. augusztus 1., szombat

33. fejezet/ 2.rész

ERŐSEN NEM AJÁNLOTT KISKORÚAKNAK! (+18!) SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD!
Louis letérdelt, és megfogta a kezem, a bokszeréhez tette jelezve, hogy vegyem le. A kezeim határolták a bokszert és szépen lassan húztam lefelé, miközben idegesen az ajkam harapdáltam. Louis hüvelykujja könnyedén megérintette az ajkam.
Amikor a bokszer megállt a térdénél, felállt és a szekrényhez ment és elővett egy kis ezüst csomagot. Kiszedett egy óvszert belőle és a péniszére csúsztatta.
Visszasétált az ágyhoz és lefeküdt, a csípőére ültetett úgy, hogy a két lábam egy-egy oldalán legyen. A kezét a derekamra tette, és előre-hátra mozgatott engem, miközben a farkát az érzékeny területemhez dörzsölte, amitől a légzésünk felgyorsult. Louis keze a hátamra vándorolt, magához húzott és mély csókot nyomott ajkaimra. A keze a melltartóm csatjához rohant és kibontotta azt, lassan lehúzta a pántokat a karomnál, amíg én a mellkasán pihentettem a kezeim. Louis végigfuttatta szemét a testemen, és éreztem, hogy elpirulok. Megfordította a testünket és levette a melltartómat és térdre ereszkedett, lecsúszott az ágy végéhez és lehúzta a bugyim. Amikor visszafelé haladt, nedves csókokat hagyott a combomon.
Szétnyitotta a lábaimat a térdével és közéjük mászott. Louis a pálcáját a bejáratomhoz helyezte és belém tette, de csak a felét. Ez egy furcsa érzés. Belém süllyesztette a farkát, és éreztem, hogy mély levegőt vett.
- Minden rendben? - kérdezte és bólintottam. - Elkezdek mozogni, ha azt akarod, hogy megálljak, szólj - figyelmeztetett.
Louis a derekét előre és hátra mozgatta újra és újra, ki és be bennem, nagyon lassan. Nem fájt annyira, mint amikor apám bántott, de ez még kényelmetlen volt nekem. De a fájdalom elfelejtődött, azzal, ami a sötét szobában történt, egyre közelebb éreztem Louist magamhoz, mintha fűzédnék oly módon hozzá, mint ahogy csak néhány ember fűződött volna. Tudtam hogy sok lánnyal volt, de tudtam azt is, hogy soha nem szerette őket, mesélt magáról és én minden szót elhittem, ami a tökéletes ajkát elhagyta.
- Louis - motyogtam és ő megállt pár másodpercre, majd újra elkezdet lassan mozogni.
- A francba. Te... te olyan szoros vagy - mondta, ahogy mozgott bennem.
Ránéztem és láttam, hogy a szemei csukva vannak, és a fejét kissé hátrahajtotta, miközben mélyeket lélegzett. Én továbbra is megcsodáltam arca szépségét, amíg le nem hajtotta a fejét és rám nézett a sötétkék szemeivel, csókokkal hintette az arcomat és nyakamat. Ajkai folytatták az utat lefelé, az egyik mellemet megcsókolta és megharapta az érzékeny bőrt. Az öröm hulláma söpört végig a testemen, mikor ezt csinálta, és a hátam ívbe feszült a meleg testéhez nyomódva.
- Istenem, Emily - mondta Louis.
A fájdalom kezdett enyhülni, ahogy megszoktam Louis mozgását, ami végig egyenletes volt, ezzel szelíd gyönyörhullámokat adva nekem.
- Én... - mondta és nyögött egyet, amitől kirázott a hideg - Megpróbálom... gyorsabban - figyelmeztetett és bólintottam.
Azt tette a mit mondott és gyorsabban kezdett mozogni, mozdulatai szabálytalanná váltak. A lábaim közrezárták Louist, amikor éles és túl kellemes érzés kerített hatalmába, és hallottam Louis hangját, ahogy obszcén dolgokat mond.
- Szeretlek, Emily - sikeresen kimondta.
- Én is szeretlek, Lou - mondtam és ő nyögött, mert Lou-nak hívtam - Lou - ingereltem megcsókolva a nyakát - Lou - megharaptam a puha bőrét a nyakán - Lou - suttogtam újra és megcsókoltam az állát.
- Emily... el fogok menni - mondta és éreztem a torkomban a nyögést.
A kék szeme tartotta a kontaktust az enyémmel, megfogta a kezem és a nyakam fölé emelte, összefonta ujjait az enyémmel, ahogy elért az orgazmushoz, valami meleget érezve magamban a kondomon keresztül.
Zihálása hallatszott, mielőtt leesett a feje a mellkasomra. Louis kihúzta a farkát belőlem, közelebb hajolt és lágy csókot lehelt az ajkamra, egyikünknek sem volt energiája többre.
Megfordítottam a testünket, így fel tudtam állni, de Lou megragadta a karom megállítva engem és kérdőn nézett rám.
- Hova mész?
- El akarok menni zuhanyozni - válaszoltam és megnyugtatóan mosolyogtam.
Megfogtam a fölsőjét, ami a lábamnál hevert, és felhúztam. Felkeltem és elmentem melltartóért és bugyiért, amiket magammal hoztam. Olyan volt, mintha ide költöztem volna. Amikor ide jöttem aludni, hoztam magammal ruhát, aztán elfelejtettem visszavinni őket,  és több ruhám van itt, ahelyett hogy az egyetemen lennének. Louis a szekrényében tartja a ruháim.
Amikor beléptem a fürdőbe megengedtem a forró vizet és a tükörbe néztem, amit már a következő nap megvett, miután eltörte az előzőt. Én ugyanaz voltam, de mást éreztem. Jó értelemben. Semmit sem bántam meg, ami a hálóban történt és remélem, hogy Louis sem.
Felnéztem és sóhajtottam, becsuktam a szemem és arra gondoltam, ami történt...
- Tetszett? - Louis hangját meghallottam mögöttem, felé fordultam és a karommal a mellkasomat takartam.
Hogy jött ide? Nem is hallottam az ajtó nyitását!
- Mit csinálsz itt? - kérdeztem elpirulva.
- Miért vagy zavarban?
- Nem tudom - mondtam és nevettem.
Tényleg nem tudtam miért voltam zavarban, mikor meztelenül voltam előtte, mindazok után, amit tett és különösen azok után, ami a hálószobában történt.
- Még nem válaszoltál a kérdésre - mondta Louis.
Felkapta a tusfürdő üvegét és a kezébe nyomott belőle, majd megfogta a karomat és elhúzta a mellkasomtól.
- Nagyon tetszett - mondtam szégyenlősen és lehajtottam a fejem.
- Hm... - felemelte a fejem a mutatóujjával. - Ne legyél szégyenlős. Csak szexeltünk.
- Louis! - csattantam fel elpirulva és ő nevetett.
_________________________________________________________
hihihi.. :DD elég izgalmas volt ezt lefordítani xdd Nem tudom, hogy mit gondoltok ezek után... :)
A következő rész majd egyszer csak jön :D Nem a legrövidebb lesz, úgyhogy lehet azt is felezem :D Majd még meglátom :D Köszönöm ezt a sok oldalmegjelenítést és feliratkozót, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi embert fogja érdekelni az én béna fordításom <3 Zsófi:* 

13 megjegyzés:

  1. Ha ha en vagyok az első ;)
    Szerintem nagyon jó lett csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Én meg a màsodik!;) siess ,nagyon jol fordítasz!:)

    VálaszTörlés
  3. ahhhw nagyon jóó!! annyira rákattantam erre a történetre így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Hmmm... Nagyon tetszik*-*
    Ügyesen forditasz dragam így tovabb.
    Siess a kovetkezovel:Caroline xx.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nemreg kezdtem olvasni a blogot... Csak azt mondanam h fantasztikus a blog is meg a forditasod is <33 Legyszi siess a kovivel!! XxX Klau

    VálaszTörlés
  6. Szia nagyon jó gyorsan kövit :) :*
    Panni*

    VálaszTörlés
  7. Szia!!! Nagyon tetszik és jól fordítod le :) mikor jön a kövi?( azt elmondanám,hogy pechemre pont matekon olvastam el ezt a részt...es wowww)

    VálaszTörlés
  8. Imadtam!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia nagyon tetszet mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  10. Uhh basszus nagyon jo ^^
    Csak ma talaltam ra a blogodra de mar el is ertem a "vegere". Nagyon jo es remelem hogy minel hamarabb hozod a kovetkezo reszt :)

    VálaszTörlés