2014. december 27., szombat

31. fejezet/ 2. rész

Louis szemszöge

- Most? - kérdezte duzzogva és nem tudtam megállni, odamentem hozzá és megcsókoltam.
- Igen, gyerünk - megragadtam a kezét és az autóhoz vezettem.
- Lou? - szólított meg már az autóban.
- Hm?
- Szeretlek - mondta és a szívem erősen kalapált.
- Én is.
- Te is, mi?
- Szeretlek, Emily - mondtam, és ő elmosolyodott, egy kicsit ugrott az ülésben.
Hirtelen komoly lett és kikapcsolta az övét, felém fordult. Az apró kezét az arcomra tette és magához húzta, hogy megcsókoljon. Valami más volt. Erősebben és mindenféle kertelés nélkül csókolt meg. Megállt a csókban és hirtelen visszalökött az ülésembe.
Mi történt vele?
Rám mászott a kocsi ülésén és hátra nyomott megcsókolva. Meglepődtem reakció nélkül hagytam, ezért megfogta a kezem és a pólója alá vezette. A szemeim elkerekedtek.
- Emily - motyogtam az ajkaiba, de nem állt le.
A nyelve megnyalta az ajkamat, a gondolataim mocskosak lettek. Ha ezt folytatja, akkor elvesztem az irányítást. Elkezdte a csípőjét mozgatni előre-hátra és a nyakamon a bőrömet harapdálta, és a fenébe is, megkeményedtem! Meg akartam állítani, de ettől csak még erősebb lett és felnyögtem.
- A francba, Emily, állj! - könyörögtem, de ő nem hagyta abba, olyan volt, mintha nem is figyelne rám. - Emily, ha nem hagyod abba, esküszöm, itt a kocsiban megbaszlak - mondtam rekedt hangon, és ő a nyakamba nevetett, amitől kirázott a hideg.
Összegyűjtöttem az összes fizikai erőmet és akaratomat, ami nem volt sok, és eltoltam magamtól. Rám nézett komolyan és aggódón.
- A fenébe... - sóhajtottam.
- Louis - a kezeit nézte, még mindig az ölemben ült - Én... Én valami rosszat tettem...? - kérdezte és a hangja remegett. Tényleg úgy nézett ki, mint egy gyerek.
- Nem, te mindig mindent túl jól csinálsz. Ez volt a probléma. Ha te nem... én... nem tudom mit tettem volna veled.
- Szóval... - vett egy mély lélegzetet és az ajkába harapott - Te nem akarod... hm... tudod... velem? - kérdezte és láttam hogy elpirult, annak ellenére, hogy lehajtotta a fejét.
- Hallottad, hogy mit mondtam? - kérdeztem és nevettem. Néztem a kezét és láttam, hogy remeg. - Emily - szólítottam és a fejét a nyakamba temette sírva.
- Azt mondtad tegnap, hogy nem futhatok el, és elgondolkoztam rajta, hogy nem akarom, hogy elhagyj, azért mert nem állok készen rá - mondta zokogás közben és még egyszer elkerekedtek a szemeim.
- Emily - Elhúztam a nyakamtól óvatosan, letörölte a könnyeit, bár azok nem szűntek meg potyogni, a szeme körben piros volt. - Én soha nem hagylak el ilyen miatt. Emlékszel mit mondtam? Nem hagylak el, amíg te azt nem akarod. Semmit sem kell tenned, Nem kell akarnod, hogy ne hagyjalak el, mert ha rajtam múlik, sosem hagylak el - mondtam, próbálva megnyugtatni.
Hogy mondhattam ezt?  Ez túl giccses volt hozzám, de ezt éreztem. Istenem, hogy megváltoztatott!
- Komolyan? - kérdezte és letöröltem a könnyeit.
- Igen.
- Tényleg?
- Igen.
Édes csókot adott az arcomra és elmosolyodott.
- Gyere, menjünk már - mondtam és ismét leült a helyére, becsatolta a övét.

Emily szemszöge

Louis az apartmanjához vezetett és felajánlottam, hogy csinálok vacsorát. Nem tudok olyan jól főzni, mint ő, és nem tudok sok mindent főzni, de emlékszem egy ételre, amit anyu tanított meg nekem, és sokszor láttam, hogy azt csinálja. Ez tészta volt tonhallal és tejszínnel.
Igen, ez egyszerű, de kicsi voltam akkoriban!
Míg a tészta sült, elkezdtem gondolkodni azon, hogy mi történt ma. Elbizonytalanított az, hogy tegnap óta elfogyasztottam cukor nem hagyott gondolkodni. Istenem, soha nem tennék ehhez hasonlót, ha "józan" lennék, teljesen megváltoztam és a szavai... alapból elpirultam volna.
"Emily, ha nem hagyod abba, esküszöm, itt a kocsiban megbaszlak."
Jutottak eszembe a szavai és éreztem, hogy az arcom kipirul. Amit Louis tett és mondott csak még jobban beleszeretettet. Megtehette volna velem, de nem tette, kicsit biztosabb lettem így a szerelmében.
Két kar átölelt a derekam körül és automatikusan mosolyogtam.
- Mire gondolsz? - kérdezte Louis.
- Arra, ami ma délután történt - mondtam sóhajtva.
- Soha nem foglak elhagyni, remélem te is tudod.
_______________________________________________________________
Boldog karácsonyt és Kellemes Ünnepeket! :*
Happy Birthday, Louis <3  (he is mine ^^ :p) xdd Boldog születésnapot a mi kis kedvencünknek, Louisnak :D (utólag is xd)
Nekem ez a rész volt most az ajándékom nektek, remélem, hogy én cserébe sok olvasót kapok ;)
Köszönöm a 30000 oldalmegjelenítést és a 19 feliratkozót *-* Puszi: Zsófi

10 megjegyzés:

  1. Nagyonnn jó *_* ... Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó!! Most találtam rá és el kell mondanom hogy egyszerűen elképesztő!!! Imádom!! Meg téged is!! ;) <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a kövii??? :/ o.O <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. Mikor jön a kövi????

    VálaszTörlés
  5. Mikor jön a kövi? Már nagyon várom😍😘👍✋

    VálaszTörlés
  6. Először is: Ne vedd sértesnek, de szerintem az eredeti irót is meg kéne, nekünk kommentelőknek, említenünk és nem csak téged dicsérni folyton. Ugyanis jobban belegondolva, azert olvassák ennyien a blogod, mert egy jó történetet választottal és kezdtél(kezdtetek) el lefordítani. En tenyleg nem tudom milyen nehez magyarra átírni, szóval ez nem ész osztás volt a részemről, csak nem tudtam már magamban tartani. (egyébként biztos nem könnyű, hisz irtad már)
    Másodszor is: Irtó jó blog!! Ma találtam rá és el is olvastam eddig. Louis az egyik Nagy szerelmem. Emily pedig az egyik kedvenc lány nevem (a másik az Elisabeth, mert Lizynek lehet becézni, de ez téged gondolom nem érdekel, mindenesetre legalább ezt már tudod rólam). :D
    Rengeteget irtam, ne haragudj érte! És próbáld meg a monológom első felét Nem félre érteni! Jó olvasást! :)
    Jaaa és a lényeg: Várjuk a következőt, de nagyon!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is már mondtam, hogy tulajdonképpen ez az író érdeme, mert én csak lefordítom, hogy még több emberhez eljusson :) Épp ezért írtam neki is máskor üzenetet, amiben leírtam, hogy mit írnak erre a magyar olvasók, és a láblécen pedig a "CLAU ÜZENT NEKÜNK"-ben a történet írójának az üzenete a MAGYAR olvasóinak, aminek a lényegét pedig az egyik rész alatt el is mondtam. Szóval egyáltalán nincs a részemről sem elhanyagolva/elfelejtve az, hogy ez eredetileg más története.
      Nem nehéz lefordítani, annyi az egész, hogy kinek mi a jó. Én írtam már történetet, ott szabadak a gondolataim és az írásom, itt egy bizonyos kereten belül mozoghatok csak. Viszont nincs olyan, hogy "nincs ihlet". ugyhogy kb 50-50%. Attól függ, hogy mihez lenne az embernek kedve :)
      Nem vettem sértésnek, csak gondoltam, hogy azért "mosom kezeim" :DD
      A következő következő nem tudom mikor jön.
      Köszönöm, hogy írtál :)
      Zsófia

      Törlés
    2. Irtó fura, hogy mindenki csak ilyen egy vagy két mondatos begyakorolt szöveget írt (ami lehet, hogy azért van, mert nem akarják a fordítással tölthető idődet elvenni) én pedig írtam neked egy kisregényt (tényleg sajnálom :().Viszont nagyon örülök, hogy nem értettél félre semmit és hogy válaszoltál nekem, megjegyzem nem is akárhogy. Nem igazán értem mivel érdemeltem ki azt, hogy ilyen hosszan megfogalmaztad a gondolataidat, de mindenestetre jól esett. :) Egyébként megint írtam egy fél fejezetnyit! :D (inkább el se olvasd, hanem fordítsd a következő részt, mert különben az olvasóid elvonási tüneteket produkálnak :D)
      Óriási KÖSZÖNETTEL: Névtelen ;)

      Törlés