2014. március 17., hétfő

7. rész

Felébredtem Louis kopogására az ajtón. Felkeltem és odamentem kinyitni, mert eszembe jutott, hogy előző nap bezártam. Kizártam az ajtót és kinyitottam, egy félmeztelen Louist találtam. Ó, Istenem! Ő Olyan sz...
Állj!
- Akarsz egy érintést? - suttogta a fülembe, és én elfordultam tőle.
Mikor került ilyen közel hozzám?
- Elmondod, hogy miért zártad be az ajtót? - kérdezte mosolyogva.
- Nem.
Nevetett és pár ruhadarabot oda dobott, fürgén felvettem őket. A nadrágom és a pulóverem volt, de hol van a...
- Imádom ezt - szólalt meg és a láttam a fehérneműmet a kezében.
Éreztem, hogy azonnal elpirultam, odaszaladtam hozzá és elvettem a kezéből gyorsan és hátat fordítottam neki. Láttam, hogy komolyan nézett rám.
- Mi van? - kérdeztem és félni kezdtem.
- Mi van a lábadon? - Odamutatott a fejével.
Lenéztem a lábamra és két fekete ujjnyomot láttam. Valószínűleg Kylenak a...
- Semmiség.
- Ne hazudj, Emily. Kyle volt, ugye?
Nem válaszoltam és Louis a gardróbhoz sétált, kivett pár ruhát és elhagyta a szobát, becsukta az ajtót.
Bezártam az ajtót és felhúztam azokat a ruhákat, amik tegnap voltak rajtam és elmentem.
Megkerestem őt, a nappaliban találtam rá, a kanapén feküdt, arcát eltakarta a karjaival. A pulóvere egy kicsit fentebb csúszott, mutatta a V vonalát. Néztem, miközben harapdáltam az ajkam. Elvette a kezét az arcából és nevetett, amikor látta, hogy elalélva nézem.
- Szeretsz nézni, nemde? - kérdezte és megnyalta az alsó ajkát - Gyere, menjünk.
- Hova?
- Az egyetemre.
- Most?
- Igen. Át kell öltöznöd, nekem meg... el kell intéznem valamit.
- Nem csinálsz Kyleal semmit... ugye?
Louis, aki már az ajtónál állt, felém fordult, elindult hosszú léptekkel és nagy levegőt vett.
- Miért? Tetszett?
- Nem! - majdnem kiáltottam, megdöbbentett a kérdés.
- Nos, igen, eltöröm a torkát - mondta fenyegetéssel a levegőben, amitől megborzongtam és majdnem elfutottam.
- Ne, kérlek.
- Miért?
- Mert azt mondta, ha olyat csinálsz, mint a bárban, akkor az Ő arca lesz az, amit utoljára látsz - olyan gyorsan dobtam a szavakat, hogy meglepődtem, hogy mindent értett.
- Nem félek tőle - komoly volt, de aztán elnevette magát és visszament a szokásosan perverzen. - Aggódsz értem?
- Nem! - megforgattam a szemeimet és kimentem a lakásból a lépcső felé.
- Emily - szólított meg, amitől kirázott a hideg, amikor a nevem mondta.
Ránéztem,és láttam, hogy a liftre mutat, de megráztam a fejem és lementem a lépcsőn.
Amikor végre leértem a tizenharmadik emeletről a lépcsőn, Louisval találkoztam, aki kifelé bámészkodott, figyelte, ahogy a világ halad.
Megfordult és mosolygott rám.
- Élek, látod? - széttárta a karját.
- Nem veszem be.
Nevetett és az egyetem felé mentünk, a csend volt a fő témánk.
Amikor megérkeztünk Louis Harryhez, Liamhez, Niallhez és Zaynhez ment, akik minket bámultak, én visszamentem a koleszbe ruhát váltani, ahol Kahlan aludt, ezért vettem egy forró fürdőt nyugtatóul.
Kahlan megriadt, amikor elhagytam a fürdőszobát.
- Honnan jöttél?
- Kahlan, fürödtem, nem hallottál?
- Nem! Mi a fene? Hol voltál múlt éjszaka? - kérdezte érdeklődve.
- Hm...én... hm... én... én... én anyukámnál aludtam.
- Ne hazudj nekem, Emily! Felhívtam őt - vad mosolyra nyitotta a száját. - Végül egy sráccal voltál?
- Áúú!
- Oh, Jézusom, igaz! Kivel? - sikított.
- Louis...
- Mi? - a mosolya elhalványult.
- Nyugodj meg, nem akartam, csak ez történt, mert nem volt választásom - felemelte a szemöldökét. - Kyle mondta, hogy jön a koleszbe és én megijedtem, elhagytam a szobát, aztán elkezdett szaladni utánam és el kellett futnom, akkor találkoztam Louisval és Ő tényleg aranyos volt, oké?
- Aranyos?
- Uhh.
- Mi történt?
- He?
- Éjszaka...
- Ó, ISTENEM, SEMMI NEM TÖRTÉNT!
- Kedveled? - elkezdett nevetni, figyelmen kívül hagytam és felöltöztem.
- Gyere angolra, tudod, hogy a nő mennyire kiakad, ha késünk - mondtam, mikor elkészültem.
- Angol Louisval, Jaj! - nevetett.
- Befejezted ezt, jó??
Elmentem, a terem felé sétáltam, ahol óránk lesz. Kahlan leült az új szokásos helyére, én is leültem az én helyemre, bár Louis nem volt itt.
- Üljetek le és csendet kérek, most!
Ha tudná, hogy mennyire idegesít ez, szerintem többet nem lépne be a terembe!
Louis nem volt itt, valószínűleg nem is jelenik meg az órán. Egyrészt jó, hiszen nem kellett aggódnom a kezei miatt, másrészt elgondolkoztam azon, hogyha kihagyja az órát, akkor valamit csinálhat Kyleal.
Remélem nem bántja megint miattam.
De csak eszembe jut, hogy hogy beszélt ma reggel, kirázott tőle a hideg és gombóc nőtt a torkomban.
Sóhajtottam.
Louis veszélyes.
Igazán veszélyes.
- Emily - Kahlan kiáltotta, ami megdöbbentett.
- Mi? Jesszus!
- Unom, már hogy szólítgatlak. Már kicsengettek. Hol jár a fejed?
- Bocsi, megyünk?
- Ez az amit akarok!
- Felkeltem és követtem Kahlant a bárba, ahol láttam Harryt, Liamet, Niallt és Zaynt, de Louist nem. Furcsa. Eljött velem az egyetemre. Hol a fenében lehet?
De mit kellene vele tennem?
Emily, nem barátkozhatsz ilyen emberekkel!
Ja, távol kell tartanom magam tőle.
______________________________________________________________________
Kicsit rég volt rész... :$ többször ennyi időre nem tűnök el ;)  Zso :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése